Urząd Miasta i Gminy w Czerwińsku nad Wisłą zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://czerwinsk.bipgmina.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
• podwyższony kontrast; • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie; • mapa strony • możliwość zmiany szerokości strony; • na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W miarę możliwości będziemy poprawiać źle opracowane dokumenty tekstowe oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Kamil Wnuk
W przypadku problemów z dostępnością cyfrowej dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Kamil Wnuk, adres poczty elektronicznej oswiata@czerwinsk.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 24 231 58 77
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Do budynku prowadzą 4 wejścia. Wejście A - wejście główne do budynku znajduje się od strony parkingu przy ulicy Władysława Jagiełły. Wejście B znajduje się od strony dziedzińca Urzędu (wejście na Salę Ślubów). Wejście C zlokalizowane jest przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej (od strony parkingu gminnego). Wejście D - znajduje się z tyłu budynku, przy parkingu dla pracowników (wejście służbowe). Urząd w podstawowym zakresie zapewnia możliwość dostania się do budynku osobie ze szczególnymi potrzebami wejściem głównym.
Z holu głównego można dostać się do wszystkich, niezbędnych dla interesantów pomieszczeń. Pomieszczenia znajdują się na parterze i na piętrze budynku.
Na piętro budynku prowadzą schody.
Brak wind
Pochylnia znajduje się przy wejściu głównym.
Brak platformy.
Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń dostępnych dla klientów można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Brak zainstalowanego domofonu. Brak zainstalowanego wideofonu.
Brak pętli indukcyjnej.
Brak tłumacza języka migowego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Czerwińsk nad Wisłą